Bedenktijd & Retourneren

 

Bedenktijd & Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 
Om gebruik te maken van dit recht kunt u uw bestelling uitprinten of een papier notitie zetten met naam en order nummer en de artikels samen retourneren naar:
MOWI FIT
KLOOSSTRAAT 47
3333 VB ZWIJNDRECHT
NEDERLAND

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

BELANGRIJK: Retourzendingen die buiten het retourtijd van 14 dagen worden ontvangen, worden niet geaccepteerd en ook niet opnieuw verzonden naar de afzender.

We bieden geen garantie op kleding die gedragen is, ook niet kleding waardoor pluizing is ontstaan door wrijving van het lichaam.

 FINAL SALE/UITVERKOOP-artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

ONTVANGEN RETOUREN

Alle geretourneerde artikelen worden geïnspecteerd voordat een ruil-/winkeltegoed/restitutie kan worden verwerkt. Zorg er dus voor dat de artikelen in nieuwe, ongedragen en ongewassen staat verkeren met de kaartjes eraan. Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen die tekenen van slijtage vertonen te weigeren.

Artikelen die in aanmerking komen voor retournering moeten in de originele plastic verpakking worden teruggestuurd om in aanmerking te komen voor winkeltegoed. Voor artikelen die niet in aanmerking komen of voor artikelen die zonder de juiste verpakking worden teruggestuurd, worden herbevoorradingskosten van 30% in rekening gebracht.

Elk artikel dat naar onze locatie wordt geretourneerd (inclusief maar niet beperkt tot een onvoldoende of onjuist adres dat door de klant bij het afrekenen is ingevoerd) zal onder geen enkele omstandigheid opnieuw naar de klant worden verzonden. Deze exemplaren worden behandeld als een retourzending voor volledige terugbetaling minus verzendkosten.

 DEADLINES

 Zorg ervoor dat u eventuele problemen binnen de respectieve deadlines meldt:

 Beschadigd: Binnen 7 dagen nadat het pakket als afgeleverd is gemarkeerd

Defect: binnen 7 dagen nadat het pakket als afgeleverd is gemarkeerd

Verkeerde artikelen: binnen 7 dagen nadat het pakket als afgeleverd is gemarkeerd

Ontbrekende items: binnen 7 dagen nadat het pakket als afgeleverd is gemarkeerd

DEFECTE/BESCHADIGDE ITEMS

Als u een artikel wilt ruilen omdat het beschadigd/defect is of omdat het verkeerde artikel naar u is verzonden, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket contact op met de klantenservice via info@mowifit.nl voor autorisatie. Na ontvangst van het geretourneerde product zullen wij het volledig onderzoeken en u binnen 2-3 werkdagen per e-mail laten weten of u vanwege het defect of de schade recht heeft op vervanging.

Indien u vanwege een defect of beschadiging recht heeft op een vervangend artikel, zullen wij het product, onder voorbehoud van inventaris, binnen een redelijke termijn vervangen. Als het vervangende artikel niet beschikbaar is, ontvangt u een volledige terugbetaling.

 PRIJSAANPASSINGEN

Prijsaanpassingen zijn bij geen enkele aankoop mogelijk.

WIJZIGINGEN/ANNULERINGSBELEID

Er worden geen wijzigingen aangebracht zodra een bestelling is geplaatst.

Vanwege het tempo van onze activiteiten kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen in bestellingen nadat deze zijn geplaatst.

Alle annuleringsverzoeken moeten binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling worden ontvangen. Zorg ervoor dat u, voordat u uw aankoop voltooit, de juiste maat en kleur van uw artikelen heeft geselecteerd.

PRODUCT RUILEN?

Wilt u uw product ruilen? Dan is het beste als u het product terug stuurt en opnieuw een bestelling plaatst met het nieuwe product, dit vanwege het beperkte voorraad!

 IK HEB EEN VERKEERD ADRES DOORGEGEVEN!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.